Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dík za zpověd. Potkal jsem se s touto poruchou ve své blízkosti 2x, takže malinko vím, jaký je to děs, nemocný trpí v depresivní fázi, jeho okolí asi víc ve fázi mánie, (která je pro vás tak úžasná a nechcete se jí vzdát, nechcete se propadnout do bolesti deprese), protože v té mánii můžete vyvést fakt cokoli. Co si pochopitelně jako rodilý flegmatik - melancholik moc vnitřně vcítěně představit nedovedu, je ta fáze mánie. :-) Ale že je jako droga je jasné, i to, že v té fázi vidíte "normální" lidi (nedejbože lidi jako jsem já ;-D), jako lidi bez energie, nudné, ospalé pomalé, prakticky napůl mrtvé. :-)

Zajímalo by mě, v jaké fázi toto píšete, v depresích byste na to asi těžko hledal sílu, v mánii by vám to zase muselo přijít jako ztráta času. No ale není to moc dlouhé, takže to asi bude spíš ta mánie přibržděná prášky.

Držím vám palce a zkuste se přinutit psát i ve vyhrocenějších fázích, může to být poučné pro nás i pro vás, i když to třeba raději nemusíte posílat hned, pokud ujíždíte fakt hodně.:-)

4 0
možnosti

Ideální je pro mne na psaní mírná deprese. Zastavte se na blogu ráno. Bude tu další článek. Díky za fajn komentář.

1 0
možnosti
  • Počet článků 5
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 405x
Jsem člověk, který se již od roku 2007 léčí pro bipolární poruchu. Prošel nespočet hospitalizací. Udělal nespočet vylomenin a ráno vidí svět jinýma očima než večer.

Seznam rubrik